beccasblogg-

Direktlänk till inlägg 10 juli 2013

Caitlin och Amanda

Av Becca - 10 juli 2013 20:32

Mina små älsklingar... Jag är ca.12 år men jag vet redan vars jag vill! Milstolpen är stark så jag kan inte tappa den i stormen... Går inte.

Jag har inte hunnit gråta, Inte hunnit offra och inte hunnit blöda, Men saker som igentligen är små godis för dem har de brytt sig om. Våran situation liknar två jättar, Som växer för var dag tack vare sin grymt starka och goa samt väll sinnade personlighet, Ja dessa "jättar" bryr sig faktiskt om en myra, Jag skulle annars ha druknat i bloggvärlden! Blivit.. ingenting...

Först har vi en ung vuxen kvinna ( grymt att bli kallad kvinna va?) Hon är så snäll, så go och så jävla förstående. Min förebild nr.1

Sen hon... Hon som sorligt nog(ibland) glöms bort är totalt lika värd, Hon är rolig full av humor och varje gång jag känner mig osäker så tänker jag: Vad skulle Amanda ha gjort?= Nej hon hade inte tvekat, Hon hade gjort det med ett strålande leende." Och det ger mig både kraft och mod att göra det...

Dessa två är Amanda och caitlin, Jag har berättat allt jag vet om dem, Ni finns någonstans och förgyller min värld men ajg känner er bara över internät, Jag vill faktiskt inte veta något mera om er, Ingenting alls... För jag vill drömma vidare om hur ni ser ut, Måla upp min egna bild om hur ni ser ut och hur hästarna ser ut, Och jag är nöjd.. Helt nöjd!

Ni ska vara grymt stolat eftersom att just ni två av alla zillioner människor som finns så är ni två ALLTID min förebild, Fattar ni?! Helt sjukt! Att just du caitlin och just du amanda är och betyder enormt mycket för en liten flicka: Jag Becca... Och jag är grymt stolta över er!

 
 
Caitlin

Caitlin

15 juli 2013 14:27

Vad fint skrivit!
Skönt att du redan nu vet vad du vill i livet. Sluta aldrig att kämpa för det och dem du tror på!


Kan säga att utan dina råd och tips så hade jag inte vetat vad jag skulle göra vissa gånger.
Men blir riktigt rörd av dina fina ord om mig och min syster! Det känns bra att vi kan hjälpa dig och finnas för dig!

Tusen tack gumman <3

Stor kram

http://NotFadeAway.bloggplatsen.se

Becca

19 juli 2013 19:18

tack! Stor kram!

 
Ingen bild

Amanda

19 juli 2013 14:07

Hallå? Har jag inte kommenterat detta inlägget?! Har för mig jag gjorde det??? Hepp...

Naaaw va fint du skriver om oss =) Du betyder mkt för mig med, alltid så klok och snäll med ett inlägg av humor!

Kämpa dit du vill så kommer du att lyckas! Greatness Comes With SUCCESS vettu =)

Becca

19 juli 2013 19:25

Haha! Ja exakt!!!

tack, mandis! Ni har verkligen hjälpt mig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Becca - 30 januari 2015 19:50

Ja du, bloggen. Mycket har hänt sedan år 2012 (tror jag att det var..) men nu... går vi skillda vägar. Vet inte hur många gånger jag bara hammrat ner fingrarna ner i tangenterna med tårarna strömmandes ner för kinder. Jag vet inte heller hur många...

Av Becca - 29 januari 2015 21:31

Yes, hello. Please help me. Mina ridande vänner, nej men asså. *suck* Ni som verkligen rider hästar. Nivet, de som säger gnägg. ANYWAAAYS, barbacka sadlar /bomlösa sadlar i typ western stil. Vet ni vars man kan få tag i en sån? Typ 500kr... ? ...

Av Becca - 29 januari 2015 00:05

Du drömmer om kärlek, din dumma jävla idiot. Det kommer att komma, sure, men hen kommer inte komma flygandes i och med att du lämnat Villis. Det kommer att komma MÅNGA fler tårfyllda och kalla nätter där det finns absolut INGEN att krypa tätt inti...

Av Becca - 28 januari 2015 14:06

Rosor är röda, Violer är viol, Clara är sjuk, Jag är likaså. ...

Av Becca - 27 januari 2015 10:35


Din jävel, du är sjuk och jag är ensam. VÄNTA! JAG HAR DET HÄR!! Rosor är röda, Violer är viol, Du är sjuk, Världen är grå. I made a FUCKING POEM FOR YOU MY DEAR LADY!! Kram och krya på dig, din lilla svamp. ...

Becca

Hej och välkommen!

Lever i Norrland och har hästar som hobby!

Läs mer om mig i inläggen ;D

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vilket tema på nya headern?
 Hästar
 Romantik
 Lantligt
 "Djup"
 "Dikter"
 Poems ^^

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok!

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards